و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد ...

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا ؟

و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد ...

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا ؟

دارم بجا شام حرص می خورم !!! انگار نه انگار که ما آدمیم باید شام بخوریم ...

کلا عصبی شدم ... زود از کوره در میرم ... همشم تقصیر خودمه که میشینم پای گیم و کامپیوتر ...


از فردا کم میشینم قول میدم

نظرات 1 + ارسال نظر



آفرین
خوب تصمیمی گرفتی


می شه بپرسم بزرگترین اشتباه زندگیت چی بوده؟!...

اگه بگم اشتباهم چی بوده شاید به نظر خیلی عادی بیاد تو این دور و زمونه ...

من دل بستم به کسی که دوسم نداشت !

گوش همه پره از این حرفا نه ؟ الان تقریبا جوونی نیس که به قول خودش عاشق نشده باشه ؟ بازم تو تصور خودش شکست نخورده باشه

.
.
.

ماجرای من مفصله ... تو یه پست جدید تعریف می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد