و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد ...

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا ؟

و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد ...

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا ؟

شمارش معکوس ...

۲۲ روز مونده تا رفتن ...

میرم تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یه مدت !!! دیوونه شدم دارم واسه خودم حرف میزنم


لای لاااااای للللللای


تو ۲ راهیم ، تو دوراهیه اینکه چیکار کنم !!!


وقتی رفتم تظاهر کنم به شاد بودن جلو بقیه ؟ یا خودم باشم و نخندم به هیچکس !!!


اما در آخر تلفیقی از این دوتا خواهد بود خدایا منو شفا بده آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه تنهایی 1389/06/31 ساعت 14:19

سلام. ممنون از اینکه بهم سر زدید و همدردی کردید. وب زیبایی دارید. با ارزو دیدار مجدد شما. موفق و پایدار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد