و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد ...

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا ؟

و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد ...

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا ؟

کوه درد

دارم با خودم فکر می کنم ، چقدر حالت بدیه که آدم  رو هوا باشه ! یعنی سر یه دوراهی باشی و بمونی و گیج بشی بعد با خودت بگی :« حالا باید چیکار کنم »

و چقدر بدتر از اونه که کسایی که دور و برت هستن نتونن و نخوان کمکت کنن هیچ گیجترتم بکنن !


یه وقت هست پیش خودت می گی یا اینوری یا اونوری ... انتخاب میکنی و یه نفس راحت می کشی ! اما چقدر سختی یه عمر زندگیی که توش بخوای وسط وایسی و از خیلی چیزا نگذری !


و چقدر بده وقتی کوه درد باشی و دم نزنی ...


نظرات 2 + ارسال نظر

مرتضی جون
خیلی خوبه که صبوری یاد بگیری
قبول نشدن دانشگاه هم آخر دنیا نیست
خودتو تو زندگی قبول کنی یه دنیاست..
یا حق!!!

... 1388/06/22 ساعت 19:30

اره خیلی سخته خیلی سخته سخته
مخصوصا ادمای دور و برت زبونت نفهمن اونموقع دلت چی میخواد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد