و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد ...

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا ؟

و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد ...

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا ؟

گذشته های سیاه !

گذشته های سیاه حتی بعد از سال ها آدمو به قعر رنج و درد می کشه  حتی اگه بخوای فراموشش کنی ...


دوران سیاه زندگی من دوران راهنمایی بود !  دورانی که همه ۳ سالشو تو یه مدرسه مثل زندانی گذروندم و فقط به دلیل اینکه از معاون مدرسه خوشم میومد همه نسبت بهم بد گمان بودن ...


اون سال ها گذشت ...


دیشب صمیمی ترین رفیقم برگشته میگه یادته اون دوران رو آنتن بودی ؟


دلم شکست ولی صداشو هیچکس نشنید !



اول خواستم دفاع کنم و بگم من ؟؟؟‌ بعد گفتم :« آره یادش بخیر !‌‌ »


اونم که دید من ناراحت شدم خودشو زد به اون راه و وانمود کرد شوخی کرده ... اصلا واسم مهم نیست دیگه  خدا می دونه وقتی اون داره اینجوری میگه بقیه بچه ها چی پیش خودشون فکر میکنن



نظرات 2 + ارسال نظر

مهم نیست..
از گذشته ها فقط باید درس گرفت..
سلام

با رامین موافقم. گذشته راهی است بسوی آینده. هر چه حالا هستی مهمه. اینکه گذشته چه بودی مهم نیست. اینو همیشه آویزه ی گوشت کن. در ضمن به منم سر بزن و نظر بده. منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد